Trevlig kväll!

Det har varit en riktigt trevlig kväll, då vi fick gäster vid 5 som var en gammal granne till oss med hennes son Kev. Och sedan så kom också våran grannes dotter, samt thomas då. Så vi var några stycken här hemma! Mycket mycket trevligt =) Vi åt tacos och sedan såg vi film efter film på tv:n.
Har haft en jätte härlig kväll med underbara människor, och då mår man som bäst!
förutom min tandvärk som sagt, den e fruktansvärd..jag kan knappt äta, så ska nog ringa till akut-tandvården imorgon om de inte blir bättre...inte OK.
Nu ska jag krypa ner i sängen med thomas, och glo på film..återigen.
Men imorgon är det upp skapligt, är tydligen JULMARKNAD imorgon. Älskar´t
min duktiga www.rebeccawallerman.blogg.se ´<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0