*

En känsla så konstig, jag vet inte hur man ska ta sig till, vet inte hur man ska reagera eller tänka i sammanhanget när allting går upp och ner. Vet inte hur jag ska veta, veta vad du vill eller vad du tänker över allting. Önska man hade gjort annorlunda och sett vad det hade lett till i framtiden, det är så mycket frågor. Så många svar som inte kan besvaras, det är mycket tankar.
Jag önska du kunde berätta vad det är du vil och inte isolera dig så mycket, inte ta mig som ett val i livet, utan inse att jag kan ge dig allt det där som jag vet att du vill ha. Önska du någon gång kunde sätta en punkt på livet och ta tag i allt, och ta vara på livet...göra misstag, göra förvandlingar, göra sjuka saker och göra sånt som du bara vill göra.
& jag vill vara en del av det.
En känsla så konstig, jag vet inte hur man ska ta sig till, vet inte hur man ska reagera eller tänka i sammanhanget när allting går upp och ner. Vet inte hur jag ska veta, veta vad du vill eller vad du tänker över allting. Önska man hade gjort annorlunda och sett vad det hade lett till i framtiden, det är så mycket frågor. Så många svar som inte kan besvaras, det är mycket tankar.
....
Jag önska du kunde berätta vad det är du vil och inte isolera dig så mycket, inte ta mig som ett val i livet, utan inse att jag kan ge dig allt det där som jag vet att du vill ha. Önska du någon gång kunde sätta en punkt på livet och ta tag i allt, och ta vara på livet...göra misstag, göra förvandlingar, göra sjuka saker och göra sånt som du bara vill göra.
& jag vill vara en del av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0