Gårdagen!

Igår var en väldigt trevlig dag, var med beccs och myste, kom dit runt 13.30 och då fotograferade vi lite ( BILDER KOMMER ) eftersom rebecca går den linjen så tänkte jag att jag kunde vara frivillig och ställa upp på lite fotografier, efter det så pratade vi en massa tjejsnack, en massa massa massa! Men det var väldigt trevligt och det var väldigt länge sen.
Senare på kvällen bjöds det på god mat, kycklig och klyftpotatis med kantarellsås, muuums. Väldigt trevligt sällskap!
Kvällen gick vidare och vi myste med en massa prat ända fram till 11, då jag tog bussen hem trött och sliten, och somnade med en liten maourabo chocklad och en varm säng!
Nu sitter jag på hockeyn, som en vanlig söndag. Och matchen börjar 4, men åkte in tidigare med en så jag blev lite tidig. Tog då chansen att sätta mig och pilla på datorn som vanlgit haha.
Nej nu ska jag röra lite på mig innan jag fryser fast på denna stol.
ikväll sover jag hos thomas, skriver förmodligen en massa roliga inlägg då!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0