Måndag

Hej Alla, har inte haft någe internet så det är väldigt ...jobbigt. I helgen har jag haft så jädrans kul, i fredags så träffade jag min vän Cissi, och vi var hemma hos henne, tog det lugnt och drack lite. Drog sedan ut på krogen, där vi gjorde puls osäkert! Det va lyckat och kom hem och sooov skönt i min säng.
I går, var jag med mitt <3 marija, och som vanligt haha skulle vi ta en tur till krogen, drack lite gott och drog som sagt ut på krogen, och som alltid blir det världens bästa utgång med världens bästa marija, älskart!
Hej Alla, har inte haft någe internet så det är väldigt ...jobbigt. I helgen har jag haft så jädrans kul, i fredags så träffade jag min vän Cissi, och vi var hemma hos henne, tog det lugnt och drack lite. Drog sedan ut på krogen, där vi gjorde puls osäkert! Det va lyckat och kom hem och sooov skönt i min säng.
( jag och marija )
skulle vi ta en tur till krogen, drack lite gott och drog som sagt ut på krogen, och som alltid blir det världens bästa utgång med världens bästa marija, älskart!
Just nu ligger jag i sängen och pluggar teori, för det börjar brännas nu..och det gör ont i magen.! Ska ner på stan snart och lämna tillbaka två plagg, och köpa mig en sallad, för att sedan åka upp till Bråvalla.
Jag lovar att uppdatera mera nu när jag är igång igen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0