F***** 3

Tjenixen, idag har det varit en väldigt lugn dag. Dagen började med att gå upp väldigt tidigt ijämnfört med vad man brukar, klockan ringde redan vid 8 hugget och var då inte så pepp på att gå upp. Men upp kom jag och åkte sedan vidare ner till F13 nere på bråvalla, där det blev att plugga teori, det sista nu inför den stora dagen, efter det intensiva pluggandet blev det Max för att få i mig dagens första mål; en hamburgare (Y).
Jaja, nu är dagen snart över, har bara det roliga kvar till sist, kom precis hem..eftersom tanken var att jag skulle träna 5 MEN träffa Marija innan och fika..men så kom 3 mitt i allt och slutade fungera så nu sitter jag utan mobil och får inte tag på någon, så jag va tvungen att åka hem för att ringa marija och bestämma en senare tid. Ikväll blir det träning & thomas kommer till mig. m.y.s.i.g.t <3
Tjenixen, idag har det varit en väldigt lugn dag. Dagen började med att gå upp väldigt tidigt ijämnfört med vad man brukar, klockan ringde redan vid 8 hugget och var då inte så pepp på att gå upp. Men upp kom jag och åkte sedan vidare ner till F13 nere på bråvalla, där det blev att plugga teori, det sista nu inför den stora dagen, efter det intensiva pluggandet blev det Max för att få i mig dagens första mål; en hamburgare (Y).
Jaja, nu är dagen snart över, har bara det roliga kvar till sist, kom precis hem..eftersom tanken var att jag skulle träna 5 MEN träffa Marija innan och fika..men så kom 3 mitt i allt och slutade fungera så nu sitter jag utan mobil och får inte tag på någon, så jag va tvungen att åka hem för att ringa marija och bestämma en senare tid. Ikväll blir det träning & thomas kommer till mig. m.y.s.i.g.t <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0