Hästen VS Tranås

Idag är det som sagt säsongstarten för vita hästen, och idag möter dem Tranås , själv är jag inte världens inne i hockey men tycker att det är roligt och intressant, så jag passar på att gå nu när thomas jobbar här och man har chansen att gå in lite sådär gratis! Matchen rullar på än sålänge tyvärr 1-0 till bortalaget, den började nyss men såklart hoppas vi på många mål till hästen ikväll.

Övrigt så är jag väldigt hungrig och ser fram emot mat efter dagens match. Förväntar inte att det skulle finnas någon klar hemma hos karln, så det blir nog pizza eller något liknande, det går bra...idag, bakissöndag. Nej nu ska jag fortsätta kolla på matchen lite, uppdaterar senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0