Söndagsmys

Är hemkommen efter matchen, och påvägen hem så var vi så hungriga så vi bestämde oss för att stanna på pizzan här nere i centrum. Blev att köpa pizza och sprang in på ica och köpte godis och Cola, så gud vilket söndagsmys det blev mitt i allt. Är rätt så trött, sliten och seg..inte alls sovit mycket denna helg, hållt igång o partajat hela helgen, men de är det värt!
Plus ännu mera på denna kväll är att jag sitter här med min fina nya minilaptop som jag älskar så mycket, sjukt skönt att ha en dator i min storlek, o känna att jag kan ha med mig den lite överallt o så. Nej nu ska jag krypa ner under täcket, ta en cola och lite godis och sätta på en bra film!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0