tidigt för en arbetslös

Det är tidigt, men egentligen inte alls om jag hade jobbat. Är uppe och iordninggjord, idag ska man på möte med vård och omsorgskontoret. Hoppas på att jag ska få börja jobba så snart som möjligt, skönt med lite pengar. Ska vara där mellan 10-12, och sitta och lyssna haha...tycker de va lite kul när jag var där första gången och pratade om jobbet då min " chef" säger ..ja men det kommer pågå i 2 timmar så det är väääldigt länge du ska sitta och lyssna, jag tänkte i mitt huvud bara " ehm..två timmar?..jag har gått i skolan o haft lektioner som är tio gånger längre typ hahah " ...va typ as nöjd att det var två timmar ! Perfekt :)

Är lite smådepp idag, när inte alls mycket i livet går som det ska, men det hoppas jag på att det går över och att tankarna går över. ♥
nae, nu måste jag nog ta och äta frulle och se till att jag kommer iväg i tid!
ha en riktigt bra morgon & dag om vi inte hörs innan kvälla!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0